Administratie en boekhouding

Transfer Business Administration Services (Transfer BASE) is een
bedrijf gevestigd in Barcelona dat diensten verleent op het
gebied van boekhouding, salarisadministratie, belastingaangifte en
aanverwante diensten
aan buitenlandse ondernemingen en
particulieren gevestigd of actief in Spanje.

Transfer BASE verleent deze diensten op een transparante manier en tegen concurrerende tarieven. De hoogstaande kwaliteit van onze diensten betekent dat klanten met een gerust gevoel hun administratie kunnen uitbesteden.

Het feit dat in ons team buitenlandse personen werken met een internationale mentaliteit en jarenlange ervaring met het Spaanse systeem levert direct toegevoegde waarde: klanten weten dat hun zaken worden begrepen, kunnen in hun eigen taal communiceren en ontvangen duidelijke antwoorden op vaak ingewikkelde zaken betreffende boekhouding en belasting.

Ons kantoor bevindt zich in het centrum van Barcelona, vlakbij het hoofdkantoor van de belastingdienst en in het midden van een netwerk van andere kantoren van fiscalisten, advocaten en notarissen.